Top ads

انار کے طبّی فوائد – ابراہیم شاہ

 

انار کے فوائد

انار کے طبّی فوائد – ابراہیم شاہ

انار ایک ایسا پھل ہے جسے ہر کوئی پسند کرتا ہےلیکن میٹھے اور کھٹے انار کی پہجان کسی کسی کو ہی ہے انار کا چھلکا جتنا سخت ہوتا ہے اس کے اندر پھل اتنا  لذیذ اور میٹھا ہوتا ہے۔ کوئی بھی شخص اگر بیمار  ہوتا ہے تو  لوگ اسے   انار کے استعمال کا مشورہ دیتے ہیں۔

 ڈاکٹرمریض کو کمزوری دور کرنے کے لئے ، یا علاج کے بعد صحت یابی حاصل کرنے کے دوران انار کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ انار کا استعمال آپ کی صحت کو بہت سے فوائد دیتا ہے ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ انار کے   فوائد کیا کیا  ہیں؟ 

انار کے بے شمار اور ان گنت فوائد ہیں۔

انار کے فوائد

جسم کو وٹامن سی فراہم کرتا ہے

انسانی جسم کو بیماریوں سے بچنے کیلئے وٹامن سی کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک انار دانہ جسم کو روزانہ تقریباً 40 فیصد وٹامن سی فراہم کرتا ہے جو بیماریوں سے لڑنے میں ہماری مدد کرتا ہے۔

دل کی صحت کیلئے بہترین

دل کے لیے صحت مند غذا کا انتخاب کرنا چاپتے ہیں تو انار دانہ اس کے لیے بےحدفائدہ مند ہے۔ انار دانے نہ صرف کولیسٹرول کو کم کرتے ہیں بلکہ وہ زیادہ بلڈ پریشر کو بھی کم کرتے ہیں۔

پیٹ کے کیڑوں کا علاج

انار کے فوائد پیٹ کے کیڑوں کو ختم کرسکتے ہیں۔ اس کے لئے ، انار کی جڑ کی 50 گرام کی چھال ، پلوش بیج 6 گرام ، اور 10 گرام واویدنگ لیں۔ ان سب کو پیس لیں اور انہیں 1.25 لیٹر پانی میں آہستہ سے آگ پر پکائیں۔ جب پانی آدھا رہ جائے تو اسے اتاریں اور اسے ٹھنڈا کرکے چھان لیں۔ آدھے گھنٹے کے وقفے کے ساتھ اسے 50 ملی لیٹر کی مقدار میں لیں ۔ پیٹ کے کیڑے اس کے استعمال سے ختم ہوجاتے ہیں۔

وزن میں کمی کرے

انار دانے بہت چھوٹے ہوتے ہیں لیکن وہ فائبر سے مالا مال ہوتے ہیں اور فائبر ایک ایسا ضروری نیوٹریشن ہے جو وزن کم کرنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔ فائبر سے مالا مال غذا آپ کے جسم کو مطمئن رکھتی ہے جس کی وجہ سے آپ ضرورت سے زیادہ کھانا نہیں کھاتے۔

انار کے چھلکے کے فوائد

پیٹ کے کیڑوں کا علاج

پیٹ کے کیڑوں کو ختم کرنے کے لئے ، انار کے درخت کی 10 گرام جڑ کی چھال ، 6 گرام واویدنگ ، اور 6 گرام ادرا جو کو پیس کر کاڑھی بنائیں۔ اس کے کھانے سے پیٹ میں موجود کیڑوں کا خاتمہ ہو جاتاہے۔

انار کے پتے سائے میں خشک کریں اور باریک پیس لیں۔ اسے فلٹر کریں۔ اسے صبح 3-6 گرام مقدار میں مکھن کے ساتھ ، یا تازہ پانی کے ساتھ پئیں۔ پیٹ کے کیڑے اس کے استعمال سے باذن اللہ ختم ہوجائیں گے۔

 پیٹ میں کیڑوں میں  مبتلا افراد بھی اس طریقے کو آزما سکتے ہیں۔ کھٹے انار کے 20 گرام  چھلکے ، اور 20 گرام شہتوت کو 200 ملی لیٹر پانی میں ابالیں۔ پیٹ کے کیڑے اس کے پینے سے بھی ختم ہوجاتے ہیں۔

 

خشک بیماریوں میں بھی فائدہ مند

بچوں میں ریکٹس ایک سنگین بیماری ہے۔  متعدد ممالک میں ، بچے خشک سے دوچار ہیں۔ انار کا استعمال خشک بیماریوں میں بھی فائدہ مند ہے۔ اس میں ، 20-25 گرام انار کلی کے جوس کو کچھ دودھ میں ملا دیں۔ اسے روزانہ کھانے سے بچوں کی  خشک بیماری ٹھیک ہوتا ہے۔

چہرے پر داغوں کا علاج

چہرہ  داغ دار ہونا ایک عام مسئلہ ہے۔ بہت سے لوگ اس سے پریشان ہیں۔ عورتیں مردوں سے زیادہ اس شکایت کا شکار ہوتی ہیں۔ اگر آپ بھی چہرے  کیے ان داغوں سے پریشان ہیں تو آپ انار کے استعمال سے  ان داغوں سے چھٹکارا پاسکتے ہیں۔ انار کی پتیوں کا 100 گرام پیسٹ اور انار کے تازہ سبز پتوں کے رس میں آدھا لیٹر سرسوں کا تیل ملا لیں۔ اس تیل کو پکائیں اور چھان لیں۔ اس تیل سے مالش کرنے سے چہرے کے ناخن ، فریکلز اور سیاہ دھبے ٹھیک ہوجاتے ہیں۔

منہ کے السر کا علاج

انار کا استعمال منہ کے السروں کی پریشانی میں فائدہ مند ہے۔  25 گرام انار کے پتے 400 ملی لٹر پانی میں ابالیں۔  جب پانی کا ایک چوتھائی حصہ باقی رہ جائے تو ،  اس سے    کلّی    کریں۔  یہ منہ کے السر اور دیگر بیماریوں کو بھی دور کرتا ہے۔

 انار کی چھال کا پاؤڈر بنائیں۔  اس کو منہ میں رگڑنا ، یا دھبے کے پانی کے کاڑو کے ساتھ گرگلا کرنا منہ کے السروں کو ٹھیک کرتا ہے۔

 10 گرام انار کے پتوں کو 400 ملی لٹر پانی میں ابالیں ، اور جب پانی ایک چوتھائی رہ جائے تو کاڑھی کے ساتھ کلّی کریں۔  یہ منہ کے السروں کو ٹھیک کرتا ہے

 

بے خوابی کا علاج

جو لوگ نیند کی تکلیف میں مبتلا ہیں ، انار کے 20 گرام تازہ پتے لے کر 400 ملی لیٹر پانی میں ابالیں۔  جب 100 ملی لیٹر پانی باقی رہ جائے تو اس کے ساتھ ملا ہوا گرم دودھ پی لیں۔  یہ نیند کی پریشانی کو ختم کرتا ہے۔

نیند نہ آنے کی دعا

پیروں میں سوجن کا علاج

اگر ہاتھوں اور پیروں میں سوجن ہو تو انار سے فوائد حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ انار کے 10-10 تازہ پتوں کو پیس لیں اور اسے ہتھیلیوں اور پیروں کے تلووں پر لگائیں۔ اس سے ہاتھوں اور پیروں میں سوجن  کی پریشانی دور ہوجائیگی۔

 گنج پن کا علاج

انار کے تازہ سبز پتوں کا رس بالوں کےگرنے یا گنجا پن کی پریشانی میں لیں۔ انار کی پتیوں کا 100 گرام پیسٹ ، اور اس میں آدھا لیٹر سرسوں کا تیل شامل کریں۔ اس تیل کو پکائیں اور چھان لیں۔ اسے بالوں پر لگائیں۔ اس سے بالوں کا گرنا بند ہوجاتا ہے ، گنجا پن کا مسئلہ دور ہوتا ہے۔

 

چھاتیوں کو خوبصورت بنانے کے لئے انار کا استعمال

بہت سی خواتین اپنے سینوں کو خوبصورت بنانے کے لئے مختلف ٹوٹکوں کا استعمال کرتی ہیں۔  انار کے فوائد بھی اس میں پائے جاتے ہیں۔  اس لیے  انار کے پتے ، چھلکے ، پھول ، کچے پھل اور جڑ کی چھال برابر مقدار میں لیں۔  ان تمام اجزاء کو موٹے پیس لیں۔  اور دو بار سرکہ ، اور چار بار گلاب کے پانی میں بھگو دیں۔  چار دن بعد سرسوں کا تیل ڈالیں اور ہلکی آنچ پر پکائیں۔  جب تھوڑا سا تیل باقی رہ جائے تو اسے فلٹر کرکے بوتل میں رکھیں۔  اس تیل سے روزانہ چھاتیوں کی مالش کریں۔  اس کی وجہ سے چھاتیوں کا ڈھیلا پن دور ہوجاتا ہے ، اور چھاتی سڈول ہو جاتی ہے۔  اس سے چہرے کی جھریاں بھی ٹھیک ہوجاتی ہیں۔

 انار کے پتے کا 1 لیٹر جوس نکالیں۔  اس میں آدھا لیٹر میٹھا تیل (تل کا تیل) ڈالیں اور ہلکی آنچ پر پکائیں۔  اگر کچھ تیل باقی رہ گیا ہے تو ، اسے فلٹر کریں اور بوتلوں میں رکھیں۔  دن میں 2-3 بار اس کی مالش کرنے سے سینوں کی ڈھیلا پن دور ہوجاتی ہے۔

 

دانت کے درد کا علاج

دانت کے درد میں انار اور سوکھے ہوئے گلاب کو پیس لیں۔ اس کے ساتھ برش کریں۔ اس سے مسوڑوں سے آنے والا پانی رک جاتا ہے۔اس سے نہ صرف مسوڑوں سے خون آنا بند ہوتا ہے ، بلکہ دانت میں دردبھی ختم ہوجاتا ہے۔

انار کے 8-10 پتے سایہ میں خشک کریں اور پیس لیں۔ دانتوں کی حرکت کے مسئلہ میں اس پاؤڈر کو رگڑنا فائدہ مند ہے۔

ناک اور کان میں درد میں انار کا استعمال

اگر ناک ، یا کان میں زخم ہے یا اس میں درد ہے تو ، انار کی چھال کے دو قطرے کاٹ لیں۔ اس کے استعمال سے ناک اور کان کے درد میں راحت ملتی ہے۔

 

سر درد کا علاج

سر درد میں راحت کیلئے    آدھا کلو انار کے پتے سائے میں خشک کریں۔  اس میں خشک دھنیا ڈال کر باریک پاؤڈر بنائیں۔  اس میں 250 گرام گندم کا آٹا شامل کریں ، اور اسے گائے کے گھی میں بھونیں۔  جب یہ ٹھنڈا ہوجائے تو اس میں 1 کلو کھنڈ شامل کریں۔  صبح اور شام گرم دودھ کے ساتھ 50 گرام کی مقدار میں لیں۔  یہ نہ صرف سر درد سے راحت بخشتا ہے ، بلکہ چکر لگانے کا علاج بھی کرتا ہے۔

 انارکی کی چھال کو پیس کر اس کا استعمال کرنا سر درد ، یا درد شقیقہ میں بھی فائدہ مند ہے۔

ناک سے خون بہنے کا علاج

ناک سے خون بہنے کی صورت میں ، انار کے پھولوں کے 1-2 قطرے کا عرق ناک کے ذریعہ ڈالیں۔ اس سے ناک سے خون آنا بند ہوجاتا ہے۔ ناک سے خون بہنے کی صورت میں یہ علاج بہت فائدہ مند ہے۔

 انار کے چھلکے کو خشک کھجور کے پانی کے ساتھ پیس لیں۔ اسے ناک کے ذریعے لے لیں۔ اس سے ناک سے خون بہنا بھی رک جاتا ہے۔ اس کا پیسٹ سوجن میں بھی فائدہ دیتا ہے۔

 انار کی پتیوں کی کاڑھی (10-30 ملی لیٹر) ، یا پتیوں کا رس (10 ملی) پیو۔ اسے پیس کر سر پر لگائیں ، ناک سے خون بہنے کے مرض میں فائدہ ہے۔

آنکھوں کی بیماریوں کا علاج

آنکھوں کے امراض کو دور کرنے کے لئے انار کے 5-6 پتوں کو پانی میں پیس لیں اور دن میں دو بار لگائیں۔

 انار کے پتوں کو پانی میں بھگو کر ایک بنڈل بنائیں۔  اسے   آنکھوں پر رکھنے سےآنکھوں کے درد ٹھیک ہوجاتا ہے۔

 اسی طرح انار کے پتوں کا رس آنکھوں پر لگانے سے آنکھوں کے درد اور آنکھوں کے دیگر امراض میں فائدہ ہوتا ہے۔

 

 

بھوک بڑھانے کے لئے انار کا استعمال

بھوک میں کمی کے مسئلہ کے لئے ، انار کے خشک سائے میں۔  اس میں چٹان نمک ڈال کر باریک پاؤڈر بنائیں۔  کھانے سے پہلے اسے صبح و شام 4-4 گرام کی مقدار میں لیں۔  اسے پانی کے ساتھ کھائیں۔  اس سے بھوک بڑھ جاتی ہے ، اور کھانا صحیح طرح ہضم ہوتا ہے۔

ہیضے میں انار کے فوائد

ہیضے کے علاج کیلئے  انار کے 6 گرام سبز پتوں کو 20 ملی لیٹر پانی کے ساتھ پیس لیں۔ اسے فلٹر کریں۔ اس میں 20 ملی لیٹر چینی کی شربت ملا دیں ،-1 گھنٹے بعد پی لیں۔ جب تک بیماری ٹھیک نہیں ہو جاتی اس کو پنا  پڑتا ہے۔

 اسی طرح 10-15 ملی لیٹر  انار کا جوس کا باقاعدہ استعمال بھی ہیضے میں فائدہ مند ہے۔ اس سے قے آنا بھی بند ہوجاتی ہے۔

خون کی الٹی میں انار کے فوائد

انار سے خون کی الٹی میں فائدہ ہوتا ہے۔ مریض کو دن میں دو بار انار کے پتے کا 5-10 ملی لٹر رس پینا چاہئے۔ اس سے خون کی الٹی کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ ڈھیر خون بہنے میں بھی فائدہ مند ہے۔

پیشاب کی بیماریوں کا علاج

پیشاب کی بیماری میں فائدہ اٹھانے کیلئے   انار کا جوس ، چھوٹی الائچی کا بیج ، اور اس میں ملا ہوا سوکھا ادرک پاؤڈر میلہ کر  پی لیں۔  پیشاب کی خرابی میں فائدہ مند ہے۔اسی طرح ، 10 گرام انار کے پتے ، اور 10 گرام ہری روٹی کو 150 ملی لیٹر پانی میں پیس لیں۔  اور اسے چھاننے کے بعد پینا پیشاب کی بیماری میں فائدہ مند ہے۔

انار کے ساتھ ٹائیفائیڈ کا علاج

ٹائیفائیڈ ایک خطرناک بیماری ہے۔ اسے وقفے وقفے سے بخار بھی کہا جاتا ہے۔ ٹائفائڈ بیکٹیریل انفیکشن کی وجہ سے ہوتا ہے۔ ٹائیفائیڈ کے علاج کیلئے  ، انار کے پتے کا کاڑھا چکنی نمک کے ساتھ ملا لیں۔اور اسکا استمال کرے   یہ ٹائیفائیڈ میں فائدہ مند ہے

انار کے استعمال سے کھانسی اور دمہ سے فائدہ ہوتا ہے

انار کے استعمال سے کھانسی اور دمہ سے بھی فائدہ اٹھایا جاسکتا ہے۔  100 گرام خشک انار ، خشک ادرک ، کالی مرچ ، پیپل ، دار چینی لیں۔  اس کے ساتھ ساتھ ، 50-50 گرام خلیج کی پتی ، اور الائچی ڈالیں۔  اس میں سے ایک پاؤڈر بنائیں۔  اس میں کھنڈ کی برابر مقدار ڈالیں۔  دن میں دو بار شہد کے ساتھ لیں۔  500 ملی گرام سے 1 گرام تک لے جانے سے کھانسی ، سانس کی قلت ، دل کی بیماریوں اور سردی میں راحت ملتی ہے۔  صرف انار کے پھل کے چھلکے کو منہ میں چوسنا کھانسی میں بھی فائدہ مند ہے۔

 80 گرام گڑ کا شربت بنائیں۔  اس میں 40 گرام انار کے چھلکے ، 6-6 گرام پیپل ، اور جواکھڑ (یاوکشارا) کا باریک پاؤڈر شامل کریں۔  ایک گولی 500-500 ملی گرام بنائیں اور رکھیں۔  دن میں تین بار گولیوں کے پانی کے ساتھ 2-2 گولیاں لیں۔  کھانسی میں اس کا استعمال فائدہ مند ہے۔  اس میں 10 گرام کالی مرچ ملانے سے کھانسی میں خاص فائدہ ہوتا ہے۔

 

انار کے طبّی فوائد

انار کھانے کا وقت

انار کھانے کا کوئی وقت متعین نہیں ہے لیکن بہترین نتائج حاصل کرنے کیلئے اسے خالی پیٹ استعمال کرنا چاہیے۔ انار کے ساتھ مٹھائی وغیرہ کا استعمال مت کریں۔ اسے صبح ناشتے کے وقت بھی کھایا جا سکتا ہے۔

ایک طبّی تحقیق کے مطابق گرمیوں کے موسم میں کھائے گئے اناروں کا فائدہ آنے والی سردیوں میں سامنے آتا ہے۔ اس کی وجہ یہ سادہ سا جواب ہے کہ انار کھانے سے جسم میں قوت مدافعت بڑھتی ہے اور قوت مدافعت کا ٹیسٹ بہرحال سردیوں میں ہوتا ہے۔

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی

Before post ads

After post ads