Top ads

فوڈپانڈا ڈلیوری جاب کیلئے کیسے ایپلائی کریں

 

فوڈپانڈا ڈلیوری جاب کیلئے کیسے ایپلائی کریں

فوڈپانڈا ڈلیوری جاب کیلئے کیسے ایپلائی کریں

فوڈ پانڈا کھانےکو آپ کے گھر تک پہنچانے کی سروس فراہم کرنے والی کمپنی کا نام ہے ۔ایسے نوجوان جو اعلیٰ تعلیم یافتہ نہیں ہیں لیکن اپنے لیے اور اپنےخاندان کے لیے کمانا چاہتے ہیں تو وہ فوڈپانڈا جوائن کرسکتےہیں۔فوڈپانڈا کی نوکری کیلئے آپ کا اعلیٰ تعلیم ہونا ضروری نہیں ہے لیکن کچھ چیزیں ضرور درکار ہیں جو کہ مندرجہ ذیل ہیں۔

 سوار کے پاس اینڈرائیڈ فون، ڈرائیونگ لائسنس کے ساتھ موٹر بائیک، CNIC، Jazz Cash یا Easy Paisa اکاؤنٹ اور درخواست گزار کی عمر 18+  سال ہونی چاہیے۔

فوڈ پانڈا رائڈر کا کام ایک نہایت  خوشگوار کام ہے کیونکہ ملازمین اس میں کام کرنے کیلئےاپنا وقت خود منتخب کر سکتے ہیں، طلباء پارٹ ٹائم اس میں کام کر کے باآسانی ماہانہ تیس ہزار کما کر اپنی پڑھائی کے اخراجات پورے کرسکتے ہیں ۔ طلباء کے ساتھ ساتھ بے روزگار افراد کے لیے بھی یہ ایک بہترین موقع ہے۔ لہذافوڈ پانڈا رائڈر کی نوکری کے لیے درخواست دے کر، آپ اپنا کیریئر شروع کر سکتے ہیں اور اپنی زندگی کو خوشگوار بنا کربہتر طریقے سے گزارسکتے ہیں۔ ذیل میں درخواست کے طریقہ کار میں تنخواہ اور دیگر فوائد کی وضاحت کی گئی ہے۔

> ایمازون ورچوئل اسسٹنٹ بنیں اور ماہانہ لاکھوں کمائیں

> اپنا کاروبار کیسے شروع کریں؟ کاروباری آئیڈیاز

فوڈپانڈا رائڈر کی نوکری کے لیے درخواست دینے سے پہلے یقینی بنائیں کہ آپ کو درج ذیل تقاضوں کو پورا کرنا ہوگا:

  • قومی شناختی کارڈ اور جاز کیش اکاؤنٹ
  • موٹرسائیکل(موٹر سائیکل اچھی حالت میں) + ڈرائیونگ لائسنس
  • عمر 18سال سے زیادہ ہونی چاہیے
  • اینڈرائیڈ فون (4.2. یا جدید تر) ورژن ایک iPhone 4s (یا جدید تر)


پاکستان میں فوڈ پانڈا بائیک سوار کی تنخواہ

پاکستان میں اوسط فوڈ پانڈا ڈیلیوری ڈرائیور کی ماہانہ تنخواہ تقریباً 30,540 اپ گریڈ ہے جو کہ قومی اوسط سے 40 فیصد زیادہ ہے۔

 

فوڈ پانڈا کی نوکریاں کراچی، لاہور، راولپنڈی، اسلام آباد، فیصل آباد، گوجرانوالہ، پشاور، منڈی بہاؤالدین، ملتان، سرگودھا، سیالکوٹ، ساہیوال، سکھر، چکوال، بہاولپور، مردان ،جہلم اور کوئٹہ اور پنجاب کے پی کے سندھ سمیت پاکستان کے دیگر بڑے شہروں میں دستیاب ہیں۔

 

فوڈ پانڈا رائڈر کی نوکری کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

دلچسپی رکھنے والے اور بے روزگار امیدوار جو فوڈ ڈیلیوری کے ذریعے ماہانہ اچھے پیسے کمانا چاہتے ہیں انہیں فوڈ پانڈا کی آفیشل ویبfoodpandaپر جانے کی ضرورت ہے جہاں آپ کو ایک عدد فارم آن لائن فل کرنا ہوگا جس میں آپ کواپنا اصل نام، فون نمبر، موٹرسائیکل اور دیگر ضروری معلومات فراہم کرنا ہوں گی۔

فوڈ پانڈا آپ کی فراہم کردہ تمام معلومات کی تصدیق کرے گا اور مزید کارروائی کے لیے 24-48 گھنٹوں کے اندر آپ سے رابطہ کرے گا۔

معلومات کی تصدیق کے بعدامیدواروں کو ایس ایم ایس / کال / ای میلز کی شکل میں ایک تصدیقی پیغام موصول ہوتا ہے۔

فوڈپانڈا رائڈر کی نوکری کیلئے دئیے لنک پر جائیے۔

Apply Now

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی

Before post ads

After post ads