Top ads

بلاگ ٹریفک کو کیسے بڑھایا جائے؟سات آسان طریقے

 بلاگ ٹریفک کو کیسے بڑھایا جائے؟سات آسان طریقے

 

بلاگ ٹریفک کو کیسے بڑھایا جائے

اگر آپ کے پاس ویب سائٹ ہے لیکن اس میں ٹریفک نہیں ہے تو آپ اس سے پیسے نہیں کما سکتے۔ پیسے کمانے کے لیے بہت زیادہ ٹریفک ہونا ضروری ہے۔ آج میں آپ کو سات ایسے طریقے بتانے جارہا ہوں جن کے استعمال سے اپنی ویب سائٹ پر ٹریفک بڑھا سکتے  ہیں۔

اپنے مواد کے معیار کو بہتر بنائیں۔

معیاری مواد کی بہت سی مثالیں ہیں۔

آپ کو اپنا مضمون بغیر کسی گرامر کی غلطیوں کے اچھے طریقے سے لکھنا چاہیے اور اسے پڑھنا آسان ہونا چاہیے۔

ایسے الفاظ کا انتخاب کریں جو قارئین کی توجہ حاصل کریں۔

اپنے موضوع کے ارد گرد رہیں ، اس سے باہر نہ نکلیں ، اور اپنے موضوع کے بارے میں گہرائی تک بات کریں تاکہ پڑھنے والا آپکی بات  کو اچھی طرح سمجھ سکے اور آپ کے مضمون کو مکمل  پڑھے۔



نیا مواد لکھیں۔

ہاں ، بہت سے لوگ ہیں جو انٹرنیٹ پر روزانہ کی بنیاد پر مواد شیئر کر رہے ہیں لیکن آپ کو اپنا مواد لوگوں کے سامنے نئے انداز میں پیش کرنا ہے۔ ہمیشہ اپنے مواد کو نیا اور منفرد بنانے کی کوشش کریں تاکہ قاری اس سے فائدہ اٹھا سکے۔ ایک بار جب آپ کے لکھے ہوئے مواد سے کوئی فائدہ اٹھاتا ہے ، تو وہ اسے ضرور شیئر کریں گے اور اس طرح آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک میں بھی اضافہ ہوگا۔

اپنے مواد کوروزانہ کی بنیادپر شائع کریں۔

اپنی ویب سائٹ کو گوگل پر رینک کرنے کے لیے ، یہ بہت ضروری ہے کہ آپ اپنا مواد باقاعدگی سے شیئر کریں کیونکہ اس طرح گوگل آپ کی ویب سائٹ کو دوسری ویب سائٹس پر ترجیح دیتا ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ، آپ کی ویب سائٹ ایک دن گوگل کی رینک کردہ ویب سائیٹ لسٹ سے باہر ہو جائے گی۔

بلاگنگ سے پیسے کیسے کمائیں؟

ورچوئل اسسٹنٹ کیا ہے؟ ایمازون سے پیسے کیسے کمائيں؟

کیورڈ (keyword) ریسرچ کریں

اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا بلاگ یا ویب سائیٹ گوگل میں رینک ہو جائے اور وہاں سے ٹریفک آنے لگے تو آپ کو کیورڈ ریسرچ کرنا ہوگی۔ ایسے کیورڈ تلاش کریں جنکا CPC اچھا ہو اس پر کلک ہونے سے آپ کو اچھی رقم حاصل ہو اور وہ کیورڈ لوگ گوگل میں سرچ بھی کررہے ہوں ۔



کوورا۔(Quora)

quora.comپر اکاؤنٹ بنائيں اور اپنے موضوع یعنی جس ٹاپک پہ آپ کی ویب سائيٹ ہے اس سے متعلق سوالات کے جوابات دیں اور Quora پر اتھارٹی بنانے کے بعدجو بھی آپ وہاں جواب دیں اس میں اپنی ویب سائيٹ کا  لنک پیسٹ کریں۔ 



ہر پوسٹ کو سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

آپ کو تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ایک اکاؤنٹ بنانا چاہیے اور اکاؤنٹ میں لاگ ان ہونا چاہیے اور پروفائل کی تفصیل میں اپنا بلاگ ایڈریس درج کرنا چاہیے۔ ایسا کرنے سے آپ کو بیک لنک بھی ملے گا۔

قاسم علی شاہ کی مشہور کتابیں ڈاؤن لوڈ کریں

نیز ، جب بھی آپ کوئی مضمون لکھتے ہیں ، ان تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر شیئر کریں۔ آپ کو چند دنوں میں رزلٹ نظر آئے گا اور اگر لوگ آپ کے لکھے ہوئے آرٹیکل کو پسند کرتے ہیں تو وہ اسے بھی شیئر کریں گے اور اس طرح آپ کے بلاگ پر ٹریفک بڑھ جائے گا۔ اور آپ گھر بیٹھے اپنے بلاگ سے اچھی رقم کمانا شروع کر دیں گے۔



ہائی ٹریفک ویب سائٹس پر گیسٹ پوسٹ کریں۔

جی ہاں ، اپنی ویب سائٹ کو درجہ دینے کے لیے یہ بہت ضروری ہے کہ آپ پہلے سے درجہ بندی والی ویب سائٹ یا ان ویب سائٹس کے لیے بیک لنکس بنائیں جن کا DA اور PA یا DR زیادہ ہے۔

بیک لنکس بنانے کے کئی طریقے ہیں ، جن میں سے سب سے زیادہ مشہور یہ ہیں:

آپ کسی ویب سائٹ پر تبصرہ کرکے بیک لنکس بنا سکتے ہیں۔

آپ کسی ویب سائٹ پر گیسٹ پوسٹ لکھ کر اپنے بلاگ کے لیے بیک لنک بھی بنا سکتے ہیں۔

ان چند طریقوں پر کام کرنے کے بعد آپ کو اپنی ویب سائيٹ پر ٹریفک ملنے لگے گا۔

ان معلومات کو نیوز لائن کی مدد سے لکھا گیا ہے۔

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی

Before post ads

After post ads