Top ads

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس میں کیا فرق ہے؟

 

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس میں کیا فرق ہے؟


واٹس ایپ بزنس کیا ہے؟ اور اس کے اور عام واٹس ایپ اکاؤنٹ میں کیا فرق ہےآج ہم اسی کے بارے میں بات کریں گے۔ واٹس ایپ بزنس ایپ آپ گوگل پلے اسٹور سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ لیکن آپ سوچ رہے ہونگے کہ واٹس ایپ بزنس آخر واٹس ایپ سے کس طرح مختلف ہے؟ کیا آپ واٹس ایپ بزنس میں کوئی اضافی خصوصیات حاصل کریں گے جو اصل واٹس ایپ میں دستیاب نہیں ہیں؟ بہت سارے سوالات آپ کے دماغ میں آرہے ہونگے ، اور ہم آپ کو بتائیں گے کہ ان دونوں ایپس کے درمیان واضح فرق کیاہے؟

پڑھیں واٹس ایپ سے ایپس اور گیمز کیسے شئیر کریں؟

واٹس ایپ بزنس کیا ہے؟

واٹس ایپ بزنس اکاؤنٹ کا نام پڑھ کر سب سے پہلے یہی ایک اشارہ ملتا ہے کہ یہ ایپ بنیادی طور پر کاروبارمیں مدد کے لئے ہوسکتی ہے۔ فیس بک نے خاص طور پر اسے بزنس ڈیزائن دیا ہے۔ بنیادی طور پر ، یہ ان کاروباروں کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے جو اپنے کلائنٹس کے ساتھ پروفیشنل انداز میں رابطہ قائم کرنا چاہتے ہیں۔ واٹس ایپ بزنس کے لئے سائن اپ کرنے پر ، گویا کہ آپ اپنے کلائنٹس ،بزنس پارٹنرز یا خریدار آپ سے فوری طور پر اپ ڈیٹ حاصل کرنے کیلئے ایک راستہ تیار کرتے ہیں۔

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس میں کیافرق ہے؟

اگرچہ واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس کافی حد تک یکساں نظر آتا ہے اور ان کا انٹرفیس بھی اسی طرح کا ہے۔ تاہم ، اگر آپ اسے غور سے دیکھتے ہیں تو  دونوں ایپس کے لوگوز مختلف ہیں۔

 پڑھیں واٹس ایپ کیوں اور کیسے بنائی گئی؟

واٹس ایپ بزنس کو استعمال کرنے کے لیے آپ کو درج ذیل معلومات فراہم کرکے واٹس ایپ بزنس پروفائل بنانے کی ضرورت ہوتی ہے۔

·       کاروباری تفصیل

·       ویب سائٹ

·       ایڈریس فیچریعنی چیٹ مائیگریشن  جیسی خصوصیات واٹس ایپ بزنس کیلئے مہیا کی جاتی ہیں۔

آپ اپنے موبائل پر واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس دونوں استعمال کرسکتےہیں،  لیکن صرف مختلف رجسٹرڈ نمبروں کے ساتھ۔ واٹس ایپ بزنس کی سب سے دلچسپ خصوصیت یہ ہے کہ وہ اپنے صارفین کو لینڈ لائن نمبر کا استعمال کرکے بھی واٹس ایپ بزنس اکاؤنٹ بنانے کی اجازت دیتا ہے جبکہ یہ  خصوصیت واٹس ایپ صارفین کے لئے دستیاب نہیں ہے۔

اپنے کاروبار کے مالک لوگوں کے لئے اپنے کاروبار کی نمائش کرنے والی ڈی پی اور اسٹیٹس کو بھی لگا سکتے ہیں تاکہ لوگ آپ کو بآسانی پہچان سکیں اور اس کے مطابق رابطہ قائم کرسکیں۔

فیس بوک سے ویڈیوز کیسے ڈاؤن لوڈکریں؟

واٹس ایپ بزنس متعارف کروانا فیس بک کا نہایت زبردست فیصلہ ہے۔ہم میں سے ہر کاروباری انسان  کے لئے یہ بہت ضروری ہے کہ وہ اپنی پیشہ ورانہ اور ذاتی زندگی کو الگ رکھے۔ واٹس ایپ بزنس اور واٹس ایپ آپ کو اس کی اجازت دیتے ہیں۔ ایپس کے درمیان واحد کلیدی فرق یہ ہے کہ دونوں ایپس کا مقصد مختلف ہے۔ نئی خصوصیات جو جلد ہی واٹس ایپ بزنس میں شامل کی جائیں گی یہ اصل واٹس ایپ ورژن سے کہیں زیادہ مختلف ہوسکتی ہیں جو عام صارفین کے لئے دستیاب ہوں گی۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے

close